פרוייקטים שביצענו
עד היום עזרנו כבר לעשרות חברות במגוון ענפים.
בין אם יש לכם פריוריטי, AS400, סאפ B1, חשבשבת או רווחית,
ובין אם הארגון שלכם קטן או גדול, הייטק או לואוטק,
תמיד יש מה לשפר, והיכן להתייעל.
הנה כמה דוגמאות של חברות שכבר נעזרו בנו:
שיפרנו את חוויית הלקוח של מטופלים במרכז הרפואי
medica רמת החייל הינו המרכז הרפואי הגדול ביותר בארץ לכירורגיה בינונית וקטנה המעניק מגוון שירותי רפואה מידי הרופאים המובילים בישראל ועם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. במרכז הרפוא
קיצרנו את תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות
שנת 2019 חלפה לה, וממש יומיים לפני שהסתיימה סופית, הסתיים פיילוט שביצענו ברשת גולף ומערכת צירוף חברי מועדון בסלולר הושקה רשמית בכל רשתות הקבוצה: גולף, אינטימה, גולף&קו, פולגת וגולף&קידס. המערכת מאפשרת ללקוחות להרשם או לעדכן פרטים באמצעות טופס סלולרי ובאופן זה חוסכת זמן וכסף, משפרת את השירות ללקוח, מגדילה את יחס ההמרה ומייעלת את התפעול.
ייעלנו את התהליכים הלוגיסטיים של הזמנות אינטרנט
אתר השופינג april.co.il מאפשר רכישה אונליין של מוצרי הבישום והקוסמטיקה הנמכרים ביותר ברשת אפריל. פיתחנו עבור הרשת מערכת שקולטת כל הזמנה באופן מיידי, בודקת את תקינותה ובנוסף בודקת זמינות מלאי. בנוסף, המערכת מציגה למחלקת הדיגיטל, לאנשי המחסן ולמחלקת שירות לקוחות את כל הנתונים הדרושים להם על-מנת לספק את ההזמנה במהירות המרבית.
ייעלנו את תהליך הפינוי של פסולת מסוכנת ושיפרנו את בקרת מלאי הפסולת
המערכת שפיתחנו הפכה תהליך שהיה ידני, ארוך ומסורבל לתהליך קצר שמתבצע ע"י הפקת מדבקות ברקוד בכניסה למחסן, סריקת הברקודים בפינוי, והפקת טפסים אוטומטית. בנוסף, למנהלי המערכת דוחות בקרה, אפשרות הדפסה חוזרת ועוד.
צמצמנו הוצאות שכר ע"י מערכת תקציב שעות עבודה ודוחות בקרה
דלק רוזנפלד מפעילה 14 מתחמים ברחבי הארץ, רובם המכריע עובד 24X7. מנהלי הרשת ביקשו לצמצם את הזמני החפיפה בין המשמרות, בהם שני עובדים נמצאים "על אותה משבצת". פיתחנו מערכת להזנת תקציב שעות ברמת מתחם, תפקיד, יום ומשמרת, וכן מגוון דוחות בקרה בכל הרמות.
שיפרנו את תהליך הפניה ואת המעקב אחרי הפניות וצילומים
רשת סטטוס מונה 6 מכוני ההדמיה וצילומי השיניים ומבצעת צילומים עבור כ-500 רופאי שיניים. פיתחנו עבור הרשת אתר מותאם לסלולר המאפשר לרופא לבצע את ההפניה באופן דיגיטלי (במקום למלא גלויה), וכן לעקוב אחר הפניות, לצפות בצילומים, ולראות סטטיסטיקות הפניות וצילומים.
קיצרנו את תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות
לרשת אפריל, כמו לרשתות רבות אחרות יש מועדון לקוחות, המאפשר ללקוחות לצבור נקודות, אותן הם יכולים לממש ולקבל הנחות, וזאת בנוסף להנחות ומבצעים שונים שהרשת מעניקה לחברי המועדון. פיתחנו עבור הרשת אתר הצטרפות מותאם לסלולר שהביא לייעול התהליך, הגדלה משמעותית של איכות פרטי החברים וחסכון של זמן וכסף.
חסכנו זמן וייעלנו תהליכים ע"י אוטומציה של קליטת הזמנות מאתר וואלה!שופס ושידור נתוני המשלוח לפדקס
שריג הינה חברה ליבוא, שיווק, שירות לקוחות ותמיכה טכנית בתחום מכשירי החשמל לבית ולטיפוח האישי. בין היתר, החברה מוכרת את מוצריה באתר וואלה!שופס. לאחר שערוץ מכירות זה הוכיח את עצמו והגיע למסה קריטית של כמות הזמנות, הוחלט בשריג לקלוט את ההזמנות באופן אוטומטי. לצורך כך פיתחנו סרוויס שפונה ל-API של וואלה!שופס, מושך את ההזמנות וכותב אותן לפריוריטי. כמו כן, הסרוויס בודק מה סטטוס ההזמנה בפריוריטי ומעדכן את וואלה!שופס בהתאם.
שיפרנו את הבקרה התקציבית בחברה לניהול פרוייקטים מורכבים ע"י כלי BI
מוריה – החברה לפיתוח ירושלים – הינה זרוע הביצוע המרכזית של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה ונמנית כיום על החברות העירוניות המובילות במשק הישראלי. צ'ילי נבחרה למפות ולתעד את בסיס הנתונים של החברה, ולהקים מערכת ב-Power BI. במהלך העבודה זוהו צווארי בקבוק שגרמו לעבודה ידנית רבה, ואנו פיתחנו כלים לאוטומציה של תהליכים אלו.
שיפרנו את תהליך קליטת הסחורה בחנויות מספקים, והוספנו בקרה על התאמת המשלוחים להזמנות
רשת אפריל מונה 40 סניפים בכל הארץ. מדי יום קולטים בחנויות סחורה מספקים, וברשת עלתה דרישה לקצר את משך קליטת הסחורה, לבצע בקרה בזמן אמת ולהפיק מדבקות מחיר כחלק מתהליך הקליטה.
ייעלנו את עבודת מחלקת הייצור באמצעות מערכת הזמנות ללקוחות עיסקיים
כל דגן הינה מאפיה סיטונאית המספקת את מוצריה ליותר מ-100 לקוחות. המערכת שפיתחנו עבורם מאפשרת ללקוחותיהם לבצע הזמנות באינטרנט בכל שעה ומכל מקום. ההזמנות נקלטות בזמן אמת במחסן, והמערכת מציגה למנהל המחסן את צבר ההזמנות לפי לקוח ולפי מוצר.
קיצרנו תהליך קליטת חשבוניות משבועות – לשניות(!)
פייבר מקשרת בין מאות אלפי נותני שירותים ולקוחות, ובהתאם לכך, כמות החשבוניות שהיא מוציאה היא פשוט אדירה… נכון ל-2019 – כ-25,000 חשבוניות כל יום! (לא, זו לא טעות: 25,000 חשבוניות ביום). בעבר קליטת החשבוניות לפריוריטי נעשתה על ידי ייצוא וייבוא קבצים ועם הזמן הצטבר פיגור של שבועות. פיתחנו עבור פייבר API שמאפשר את קליטת החשבוניות מייד עם יצירתן.
ייעלנו את העבודה מול אתר WooCommerce באמצעות API לסנכרון עם מערכת פריוריטי
חברת "קיפי" הוקמה במטרה להביא את חווית הקנייה הטובה והקלה ביותר של מתנות וצעצועים בעידן האינטרנט בדגש על מחירים טובים ושווים לכל כיס, והיא מפעילה אתר מכירות WooCommerce, אותו נדרש לסנכרן עם מערכת פריוריטי. פיתחנו מערכת שמתממשקת ל-API של WooCommerce ומבצעת סינכרון קטלוגים, מחירים ומלאי, וקולטת הזמנות בזמן אמת.
הורדנו עומס ממחלקת מכירות באמצעות אתר הזמנות ללקוחות עיסקיים
חברת פלאש תאורה משווקת גופי תאורה לכ-300 חנויות תאורה, ובנוסף מפעילה בזכיינות את מחלקות התאורה ברשת אייס. פיתחנו עבור הלקוחות העיסקיים אתר, הכולל ביצוע הזמנות, דפדוף בקטלוג, חיפוש בקטלוג, בדיקת מלאי ומחירים און-ליין. האתר הוריד בצורה דרמטית את העומס ממחלקת המכירות של פלאש.
פיתחנו ממשקים מול מערכת EMR לניהול תיק רפואי ומול קופות החולים לצורך עמידה בדרישות רגולציה בתחום הרפואה
medica הינו המרכז הרפואי הגדול ביותר בארץ לכירורגיה בינונית וקטנה המעניק מגוון שירותי רפואה מידי הרופאים המובילים בישראל ועם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. כחלק מהרגולציה בתחום הבריאות, נדרש בית החולים לדווח למערכת ה-EMR קמליון, המשמשת לניהול תיק רפואי. בנוסף, חלק מהמטופלים מגיעים דרך קופות החולים, ואלו דורשות שליחת וקבלת נתונים ומסמכים באופן דיגיטלי.
הכנו RFP למערכת ERP
רשת דרך היין הינה רשת חנויות לממכר יין ואלכוהול בפריסה ארצית. הכנו עבור החברה RFP להחלפת ה-ERP, במסגרתו ערכנו ראיונות רבים עם אנשי מפתח, מיפינו את נקודות התורפה של המערכת הקיימת ואת הדרישות מהמערכת החדשה, הכנו מסמך RFP מפורט ופנינו למספר חברות מובילות ע"מ לקבל הצעות על תכולה זהה.
שיפרנו את השליטה, הבקרה ויכולת הניתוח של רשת תחנות דלק וחנויות נוחות ע"י מערכת BI
דלק רוזנפלד מפעילה 14 מתחמים ברחבי הארץ, ומשתמשת ב-4 מערכות קופות שונות, ובנוסף מנהלת את המלאי והנה"ח במחשב AS400. מערכת ה-BI שפיתחנו מציגה להנהלת הרשת ולמנהלי המתחמים את המידע מכל המערכות במקום אחד וב"שפה אחת" ומסייעת בצמצום הוצאות, ובחסכון עצום בזמן.