על העובדה כי ישנו משבר איש לא מערער. עם זאת, ישנו פער בדרכי ההתמודדות איתו: ישנם אלו שמרימים ידיים ונכנעים למשבר ואלו שמחליטים להפוך את הלימון ללימונצ'לו. תתפלאו, אך למרות הקשיים (וישנם לא מעט כאלו), ניתן לשפר את מערך המכירות בעסק. כן, גם בימי קורונה! ככל שמערך המכירות שלכם יהיה חכם, מתקדם, נגיש וזמין יותר ללקוחות, כך פוטנציאל הגדלת המכירות שלכם – עולה!
רגע, חכו! אינכם צריכים לגייס אנשי מכירות נוספים שימכרו בשבילכם. רגע לפני שההזמנה הבאה נכנסת אל מחשבכם, גלו גם אתם איך ניתן לשפר את מערך המכירות ללא גיוס כוח אדם.
הקשר בין מערך מכירות יעיל והגדלת מכירות
הנוסחה פשוטה למדי: ככל שתהיו יותר יעילים ומערך המכירות שלכם יהיה מסודר ומאורגן יותר, כך הסיכוי שלכם למכור – גדל. דמיינו לעצמכם סיטואציה הפוכה, בה אתם הקונים ולא המוכרים: אתם מנסים לברר מלאי אל מול הספק ממנו אתם רוכשים אך הוא לעולם לא עונה, אתר הבית שלו לא ידידותי ולא מספק לכם מידע ולעולם לא מעדכנים אתכם בהגעתם של מוצרים חדשים/מלאי שהתחדש. הסבירות כי תרצו להישאר לקוחות של הספק הספציפי הזה? ללא ממש גבוהה.
כעת, נסו אתם לחשוב על החוויה בה אתם תוכלו להעביר את הלקוחות שלכם:
• דיווח ללקוח על מבצעים, חזרתו של מוצר למלאי, למידת הלקוח והתאמת מוצרים שמתאימים לו = חווית לקוח טובה שמעודדת קנייה!
• לקוחות שמעוניינים לברר נתונים מהכרטסת, עושים זאת עצמאית לחלוטין!
• סוכני מכירות ממשיכים לתפקד ולשרת את הלקוחות שלכם, אך בנוסף – אתם מאפשרים לכל לקוח ליהנות מרכישה עצמאית אונליין. הלקוח מקבל מענה מידי לצרכיו- בכל יום ובכל שעה ביום!
• או במילים אחרות? "דורי"! צרפו אל הצוות שלכם סוכן מכירות נוסף שעובד נון סטופ – עבורכם ועבור קהל הלקוחות שלכם!
מייעלים את מערך המכירות עם "דורי" – היתרונות המרכזיים שלכם כעסק:
• אתם מקלים משמעותית על מוקד שירות הלקוחות שלכם – בטלפון ובאינטרנט. הלקוחות מקבלים גישה לנתונים, כך שאינם זקוקים למענה אנושי של איש שירות. מהצד השני – אתם לעולם לא תשימו את הלקוח בעמדה של המתנה.
• אתם מבססים עבור הלקוח את תנאי הרכישה הנוחים ביותר! כשקל לקנות – קונים. כשקשה לקנות? מחפשים ספק שירותים אחר.
• עם "דורי", הלקוח מוכר לעצמו! במילים אחרות? תהליך הרכישה מתקצר לו משמעותית. ומכם? נחסכים כל מאמצי המכירה.
תהליך התייעלות שמוציא גם אתכם וגם את הלקוחות, נשכרים
לרוב, תהליך התייעלות פנים-ארגוני מיטיב בעיקר עם העסק עצמו שנהנה מהגדלת הרווחים.
שדרוג מערך המכירות שלכם באמצעות "דורי", משפיע גם על הלקוחות!
החוויה שיקבלו הלקוחות תהיה טובה יותר, זאת הודות לנגישות המלאה שלהם למידע והיכולת לבצע פעולות באופן עצמאי, וכך תרוויחו 3 פעמים: גם הגדלת מכירות, גם פחות השקעת זמן ואנרגיה בתהליך המכירה,
וגם פחות ויכוחים וחיכוכים עם הלקוחות עקב הבדל בין מה שהלקוח רצה לבין מה שקיבל בפועל.